Direktlänk till inlägg 14 januari 2016

Den 9:de december

Av Tove Andersen - 14 januari 2016 18:12

Den 9 december kallades jag till Mora lasarett. Där fanns det även sju andra personer som ska genomgå operationen. Först fick man registrera sig med invägning, längd och blodtryck. Sedan delades gruppen i hälften. Ena gruppen fick lyssna på dietisten medan andra gruppen träffade kirurgen. Sedan byttes vi av. Sist av allt gjordes det en individuell narkosbedömning.
Det var mycket väntan mellan de olika momenten.
Jag pratade med en tjej där som trodde att vi skulle börja med flytande i januari och att operationen sker i början på februari. Med flytande börjar man 4 veckor innan. Men de säger till när man ska börja.
Jag började med mitt första besök på VC i Rättvik i januari så man kan säga att det har tagit ca 1 år att få operationen gjord. Men man har fått legat i en hel del själv. Jag är nervös men det kommer säkert att gå bra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Andersen - 24 februari 2016 17:38


   Härliga vinterväder! Nu njuter man verkligen.  

Av Tove Andersen - 24 februari 2016 17:22


Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag. Sist jag skrev hade jag magsmärtor. Det slutade med att jag ringde sjukvårdsupplysningen och de ville att jag skulle åka in eftersom jag var nyopererad. Så mina snälla föräldrar skjutsade in mig till ak...

Av Tove Andersen - 11 februari 2016 09:10

Godmorgon! I går hade jag en djävulsk dag. Jag hade ont i magen hela dagen. Jag kommer inte på vad det kan vara för jag åt inget som jag inte ätit förut. Usch! Jag fick inte i mig mycket mat.  Jag har även ont i magen i dag också men bara periodvis...

Av Tove Andersen - 6 februari 2016 09:51


Jag satt och räknade på hur mycket jag egentligen har gått ner i vikt den senaste tiden. Hjärnspökena gör att man inte ser skillnaden. Det enda jag märker viktnedgången på är att kläderna sitter lite lösare. I augusti 2015 vägde jag hela 140 kg. Ja...

Av Tove Andersen - 6 februari 2016 09:47


I går hade jag och mitt syskonbarn en bakdag. Mila gillade att äta muffins smet. Det blev till sist chokladmuffins med vit choklad.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards